Saturday, September 09, 2006

02.09.2006 - Tidenes første grillfest hos de norske gutta

Håvard hadde kjøpt en bitteliten grill som alle skulle tilberede maten på.


På grillen havnet det både biffer, maiskolber, tomater, pølser mm. Mmmm, pølse..

En øl ble sølt ned i ventilasjonsanlegget. Jaja, shit happens. Huset skal rives når gutta flytter ut uansett..

Her prøver Fredrik å gjøre kunster på Paal sin Downhill-sykkel.
Ingen skader denne kvelden :)


Da vi hadde tatt tatt taxi ned til Downtown, viste det seg at politiet var veldig hissige på drikking i gatene. Fredrik ble overumplet med en liten "gave" som lød på $115. En liten slump i bunnen av en ølflaske ble dyrere enn planlagt..

Etter å ha stått en time i kø utenfor utestedet Tonic, kom vi inn i et lokale fylt med festglade folk. Vi fikk både observert de lokale, drukket i baren og danset innen kvelden var over. Da jeg gikk ut på dansegulvet første gang hadde jeg med meg en flaske øl. Det viste seg at det ikke var så populært der heller, og blikkene fra medfestere lot ikke vente på seg. Man lærer litt hver dag (og natt)..

Etter å ha sovet på gulvet der vi hadde grillfesten tildligere på kvelden, bar det hjemover mot New Westminister på den nye sykkelen min. Herligheten er en strøken Maruishi Challenger fra 1985. Den kosta $140, og jeg er kjempefornøyd - den går som en kule!


No comments: