Tuesday, September 05, 2006

Min første dag i Vanvouver


26.08.2006 - Min første dag i Vancouver

Jeg har fått rommet til Jørgen inntil kjellerleiligheten har fått nytt gulv. Dagen starter rolig med en god frokost i New Westminister. Helt "lost" kastet jeg meg på skytrain.

Skytrain er noe liknende Oslos T-bane. Den lokale stasjonen der jeg jeg bor heter Columbia Station. 


Etter 25 minutter på Skytrain, tar jeg bussen mot Downtown. Over brua er utsikten over byen ganske rå.

Bildet viser bare en liten del av det som venter i byen.

Utpå kvelden viser det seg at det er en god del andre nordmenn som har tenkt det samme som meg. Dvs dra til Vancouver selv om ikke NTNU har utvekslingsavtale med UBC. Vi betaler gladlig titusner for freshe opplevelser!


Kristoffer 1 og Audun


Tone og Kristoffer 2


Fredrik og Tone


Audun, Tore, Madeleine, Paal

The Norwegian Crew spiste hamburgere og drakk øl. Trenger man noe annet på menyen?

No comments: