Saturday, September 09, 2006

04.09.2006 Mountain biking in Whistler mountain

Søndag, dagen etter grillfesten, tok jeg bussen til Whistler. Med på reisen var den fine, blå sykkelen. På bussen ble jeg underholdt av musikk og Seinfeldt fra den nye mp3/video-spilleren min.

Her står hele gjengen og nyter premieutdelingen under OL i Vancouver 2010. Jeg kom på fjerdeplass. Roald, Kristoffer og Jørgen kom på delt førsteplass.

På søppelcontainere var det skiltet med fare for besøk av bjørn. Vi måtte også passe på at vi ikke forlot mat på terassen til hytta vi bodde i. Titt og ofte lusker det bjørn i nærheten.

Roald og jeg syklet rund omkring i skogen, på stier med varierende vanskelighetsgrad. Noen steder var det grus, andre steder røtter og store steiner. Kjempegøy!
Mens gutta var i bakken og syklet downhill, satt Roald og jeg på uteresturant og tok en øl. Sola var god og varm, som den har vært alle dagene hittill.


Kristoffer leide en svart, knallbra downhill-sykkel som jeg fikk prøvekjøre.

Tilbake på hytta var det tid for bløtkake med bjørnebær. Vi så også "V for Vendetta" på TV'n.

På vei tilbake fra Whistler mot Vancouver var det mange steder med fantastisk utsikt!

No comments: